Translate

Παρασκευή 8 Μαΐου 2015

UNIDROIT - Rome, 8 May 2015

Είχα προσκληθεί απο το UNIDROIT να παρακολουθήσω το συνέδριο για τα 20 χρόνια απο την υιοθέτηση της Σύμβασης για τα κλαπεντα η παρανόμως εξαχθεντα πολιτιστικα αγαθα.

Έφυγα Πέμπτη πρωι για το αεροδρόμιο και όταν έφτασα εκει, είδα ότι η πτήση είχε ακυρωθεί λόγω φωτιάς σε τμημα του αεροδρομίου Fiumicino.. Ένα περίεργο πράγμα...σχεδον οτιδήποτε κάνω καταλήγει σε περιπέτεια...

Επεστρεψα σπιτι μου, αφου μου άλλαξαν το εισιτήριο για Παρασκευή το πρωι στις 6. Αυτο σημαίνει ότι εβαλα το ξυπνητήρι στις 3.30...δηλαδη, δεν κοιμήθηκα σχεδόν καθόλου, απο τον φόβο μου μήπως και δεν το ακούσω. Splendid!

Ήρθα Ρώμη, ευτυχώς καλα και ακόμα καλύτερα: το ημερήσιο συνέδριο ήταν καταπληκτικό!!



http://www.unidroit.org/english/news/2015/20150508-conv-culturalobjects-20years/programme-e.pdf

Αναμεινατε φωτογραφίες- όταν επιστρέψω - τώρα δεν βλέπω μπροστά μου απο τη νυστα...


Εκτός του ότι ο χορός είναι βασικός άξονας της ζωής μου, έχω συχνά την αίσθηση ότι οι επαναλαμβανόμενες ασκήσεις, που συντελούν στην εξέλιξη της κίνησης και των μυών, έχουν συντελέσει κατά πολύ στο να αντέχω τις διάφορες περιπέτειες, μικρότερες ή μεγαλύτερες.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου