Translate

Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Palazzo Venezia

Επειδή τις ημέρες αυτές είναι η γιορτή των μουσείων, σκέφθηκα να σας μιλήσω για αυτό:

Το προηγούμενο Σάββατο, ανάμεσα σε όσα επισκέφθηκα και είδα ήταν και το Palazzo Venezia. Το είχα "ανακαλύψει" σε προηγούμενο ταξίδι μου στη Ρώμη, τον Απρίλιο του 2008, όταν είχα πάει για συνάντηση μιας επιτροπής (για το διεθνές μητρώο της Σύμβασης του Κέηπ Τάουν, 2001) του UNIDROIT.




Περπατώντας τότε, το 2008, εκεί δίπλα, μου είχε τραβήξει την προσοχή η εικόνα της έκθεσης στο κτήριο εκείνο. Ήταν για έναν ζωγράφο που τότε αγνοούσα, τον Sebastiano del Piombo (http://es.wikipedia.org/wiki/Sebastiano_del_Piombo). Είχα επισκεφθεί την έκθεση και καταγοητευθεί: ένας ζωγράφος του 16ου αιώνα σε παρουσίαση ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ!!!!!

Κοιτάξτε τι εννοώ (φωτογραφίες της έκθεσης εκείνης, από το διαδίκτυο):






                                 Η γνωστή αγάπη μου για τα ζωγραφισμένα ταβάνια!


Διαβάστε περισσότερα για το κτήριο αυτό, στο:
http://en.wikipedia.org/wiki/Palazzo_Venezia








Και κλείνοντας - και πάλι με έργα τέχνης -, δύο φωτογραφίες έργων του (πολύ αγαπημένου μου ζωγράφου) Vermeer, που μου είχε στείλει από την Ολλανδία η Θάλεια, τον περασμένο Φεβρουάριο. Οι παλιοί μου φοιτητές  με τροφοδοτούν με υπέροχες εικόνες από τα διάφορα μέρη του κόσμου, όπου βρίσκονται για σπουδές ή για δουλειά.






Έφαγα το απόγευμα ένα σοκολατάκι Baci, από ένα μικρό κουτάκι που είχα αγοράσει στο Fiumicino, το αεροδρόμιο της Ρώμης, και είχε μέσα ένα χαρτάκι που έγραφε μια παραφρασμένη ρήση του Nietzsche:

                               "Love is beyond good and evil"

¨Ή (το αυθεντικό):
               "Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse"

                                                   Αφιερωμένο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου