Translate

Σάββατο 18 Απριλίου 2015

University of Lapland. Lapin Yliopisto


University of Lapland. Lapin Yliopisto: Τρεις πολύ πρόσφατες εκδόσεις διδακτορικών που υποστηρίχθηκαν σε αυτό το Πανεπιστήμιο, τρεις καταπληκτικές εκδόσεις!!! Τους ευχαριστώ πάρα πολύ που μου έστειλαν τα βιβλία, είναι πολύτιμα για τη βιβλιοθήκη μου, για την έρευνα και συγγραφή μου, αλλά και για τα μαθήματά μου, σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές.














Κανείς δεν τραγούδησε τη συνάντηση τούτη
Κι έπεσε η θλίψη δίχως τραγούδι.
Το δροσερό καλοκαίρι ήρθε ξανά
Νέα ζωή θαρρείς ξεκινά.

Θόλος πέτρινος ο ουρανός,
Με κίτρινη φλόγα φαρμακωμένος,
Και πιο πολύ από τον άρτον τον επιούσιον
Μια μόνη λέξη μου χρειάζεται γι'αυτόν.

Του ραντισμένου χορταριού εσύ είσαι η δροσιά
Ζωντάνεψε την ψυχή μου με νέα,-
Όχι για πάθη, μηδέ για παιχνίδια
Μα για τον ένδοξο της γης τον έρωτα.
17 Μαΐου 1916
Σλέπνεβο
                                            Άννα Αχμάτοβα, "Αγριόχορτο"
Εκδόσεις s@mizdat (μετάφραση από τα ρωσικά: Δημήτρης Β. Τριανταφυλλίδης)










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου