Translate

Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2014

Από το γκρίζο (λόγω καιρού) Μιλάνο στη γκρίζα (λόγω μουρμούρας) Αθήνα


Επέστρεψα. Και παραλίγο να χαλάσει η ησυχία μου από την εριστική διάθεση των συμπατριωτών μας... Αλλά ας μη χαλάσω με γκρίνια τις ειδυλλιακές εικόνες που θέλω να σας δείξω - για αρχή, θα επακολουθήσουν και άλλες τις επόμενες ημέρες.

Την Πέμπτη, με το που έφθασα, έτρεξα να ξαναδώ το Ντουόμο, την ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΗ αυτή εκκλησία! Θυμάμαι ότι την προηγούμενη φορά που είχα πάει στο Μιλάνο, το 2007, για συνέδριο στο Πανεπιστήμιο του Μιλάνου με θέμα τη διεθνή προστασία των πολιτιστικών αγαθών, με το που έφθασα εκεί μου έκλεψαν το πορτοφόλι από την τσάντα και ήταν αρκετά βίαιη εμπειρία. Καταταραγμένη και μετά από διάφορες διαδικασίες στην αστυνομία του Μιλάνου, όπου και με πήγε ο καλός φίλος και συνάδελφος Manlio Frigo, για να το καταγγείλω (ομολογώ ότι έμεινα κατάπληκτη από την αποτελεσματικότητά τους, αφού μετά από κάποιες ημέρες το βρήκαν και το έστειλαν στο Ελληνικό προξενείο εκεί!!), πήγα να περπατήσω και, εκστασιασμένη από το θέαμα της εκκλησίας, μπήκα και κάθισα λίγη ώρα μέσα, έχοντας πλέον καταφέρει να ηρεμήσω.

Και τη δεύτερη φορά που την είδα - αυτές τις ημέρες - μου φάνηκε και πάλι αριστούργημα!! Μόνον ίσως λιγότερο άσπρη! Μη γελάτε (πολύ!), νομίζω ότι το 2007 ήταν πρόσφατα ..φρεσκαρισμένη, οπότε ήταν φυσικό να μου φανεί πιο άσπρη από τώρα, που το καυσαέριο θα έχει κάνει τη δουλειά του.

Την πρώτη και την τελευταία φωτογραφία τις έβγαλα χθες, Σάββατο απόγευμα, λίγο μετά τις 6. Βλέπετε τον πολύ γκρίζο ουρανό;  Έτσι ήταν σχεδόν όλες τις ώρες, όλες τις μέρες. Τη νύχτα του Σαββάτου προς Κυριακή ξύπνησα από τον φοβερό θόρυβο της βροχής που διάρκεσε πολλές ώρες.




Τις δύο κατωτέρω φωτογραφίες τις έβγαλα την πρώτη ημέρα, την Πέμπτη το μεσημέρι, κατά τις 3. Όπως βλέπετε, ήταν λίγο πιο φωτεινά. Πρέπει να ομολογήσω ότι εκείνη την πρώτη μέρα θυμόμουν το σοκ της κλοπής και δεν τόλμησα να βγάλω το ipad μου πιο μακριά, εκεί που είχε ΠΟΛΥ κόσμο, για να βγάλω φωτογραφία ολόκληρη την εκκλησία. Οπότε, επικεντρώθηκα σε κοντινές λεπτομέρειες. Ελπίζω ότι μπορείτε να συμπεράνετε γιατί είχα - και συνεχίζω να έχω - εκστασιασθεί με το θέαμα.






Οι κατωτέρω φωτογραφίες είναι από την "ανακάλυψή" μου, στον δρόμο για το Ντουόμο, την Πέμπτη. Λίγο μετά το ξενοδοχείο μου περπατώντας, είδα κάποιους να μπαίνουν σε μια εκκλησία και επειδή μου αρέσει και εμένα να μπαίνω και να βλέπω τις διάφορες εκκλησίες, μπήκα και ενθουσιάστηκα από αυτό που είδα:  San Maurizio al Monastero Maggiore, το αναστηλώνουν τώρα και είναι ασύλληπτα τα χρώματα που αποκαλύπτονται!! Παρεμπιπτόντως, οι Ιταλοί - ίσως μαζί και με τους Ισπανούς - είναι οι καλύτεροι, με απόσταση, στο θέμα της αναστήλωσης ιστορικών κτιρίων, πολιτιστικών θησαυρών.














                                                    Καλώς σας βρήκα - Καλή εβδομάδα!!!




2 σχόλια:

  1. Πολυ ωραίες φωτογραφίες! Υγ. Λατρεύω το συννεφιασμένο (όχι βροχερό) καιρό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!! Και εμένα μου αρέσει ο - μόνο! - συννεφιασμένος καιρός, είναι ιδανικός για φωτογράφιση. Τί να κάνω, έχω "κολλήσει" με το θέμα της φωτογραφίας, όπως και τον καιρό που ήμουν φοιτήτρια και κυκλοφορούσα με φωτογραφική μηχανή καλή, ως ...φωτορεπόρτερ! Στις επόμενες ημέρες θα αναρτήσω και άλλες - από τις 120 φωτογραφίες που έβγαλα!! Και θα κάνω και μια οπτική περιγραφή της ημερίδας.

      Διαγραφή