Translate

Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

Κόκκινο και μπλε

Επέστρεψα - με φωτογραφική σοδειά, από Ναύπλιο κυρίως. Λατρεύω τα καϊκάκια, νομίζω ότι το έχω αναφέρει. Το κόκκινο του συγκεκριμένου, μέσα στο έντονο μπλε εκείνης της ημέρας, με γοήτευσε.



Με τα ανίψια μου, Νίκο (δεξιά στη φωτογραφία - αυτός είναι και ο ..αυτουργός της selfie) και Ιάσονα, και με τη μαμά μου (ανάμεσα στους δύο σωματοφύλακες!), στο Κεφαλάρι.



Αυτό που με ενθουσίασε στη φωτογραφία αυτή, είναι ότι φαίνονται οι ακτίνες του ηλίου! Κάποιες φορές το ipad μου με ενθουσιάζει...




Μια ..συγκριτική παρουσίαση του ίδιου τμήματος του λιμανιού του Ναυπλίου, σε διαφορετικές ημέρες - κάποιες ημέρες υπήρχε συρροή ιστιοπλοϊκών.



Στις ΗΠΑ, στο μεγαλειώδες Gran Canyon, σχεδιάζουν την κατασκευή τελεφερίκ, ώστε να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο τον τουρισμό στην περιοχή. Οι Ινδιάνοι Ναβάχο και Χόπι (οι οποίοι διεκδικούν αλλήλοις εδάφη της περιοχής), αλλά και οικολογικές οργανώσεις, αντιδρούν.

http://cultura.elpais.com/cultura/2014/08/09/actualidad/1407615199_740512.html


Για όποιον/α ενδιαφέρεται για λογοτεχνία σχετική με Ινδιάνους των ΗΠΑ (αλλά και γραμμένη από Ινδιάνους), μια πρόταση είναι να διαβάσει Louise Erdrich. Έχω αγοράσει (και διαβάσει) δύο δικά της, τα: "Love Medicine" και "The last report on the miracles at little no horse". Έχει και η ίδια εν μέρει Ινδιάνικη καταγωγή: η μητέρα της είναι μισή Ινδιάνα (Ojibwe).

http://www.pbs.org/newshour/art/conversation-louise-erdrich-on-her-new-novel-the-round-house/

Γεννήθηκε στη Minnesota και μεγάλωσε στη North Dakota. Ζει στη Minnesota, όπου έχει και βιβλιοπωλείο, το Birchbark Books:

http://birchbarkbooks.com/


2 σχόλια: