Translate

Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

Το Συγκριτικό Δίκαιο γιορτάζει!


Μέρες τώρα, ο Κώστας μου έκανε ερωτήσεις περίεργες, π.χ. αν μου αρέσει το cheesecake! Και όταν του είχα απαντήσει ότι δεν τρελαίνομαι για γλυκά, συνέχιζε την ανάκριση, λέγοντάς μου ότι μου έκανε ψυχολογικό τεστ(!): "αν διαλέγατε γλυκό, τι θα ήταν αυτό;" "Σοκολατένιο, εννοείται", του είχα πει, προσθέτοντας ότι και πάλι δεν θα έτρωγα ποτέ πολύ διότι δεν αντέχω τις μεγάλες ποσότητες γλυκών γεύσεων.

Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλο λόγο μην πεις!! Αφού το οργάνωσε καλά-καλά, με ρώτησε ποια μέρα θα μπορούσα να διαθέσω για να μου κάνει μια έκπληξη. Το μυστήριο συνεχιζόταν και εγώ, η γνωστή ντετέκτιβ, κάτι υποψιαζόμουν, αλλά τίποτα συγκεκριμένο. Ώσπου χθες, ημέρα που του είχα προτείνει, λύθηκε το μυστήριο: είχε πει και σε άλλα 4 άτομα, πολύ αγαπημένους μου παλιούς φοιτητές και φοιτήτριες, και με περίμεναν σε υπέροχο μπαράκι με κήπο, για να γιορτάσουμε την εκλογή μου, με μια ακόμα πιο υπέροχη τούρτα!!! Σοκολάτα, εννοείται! Αριστούργημα, γι'αυτό και έφαγα περίπου τη μισή!!!!! Εντάξει, υπερβάλλω, αλλά όχι και πολύ!

Τί να πω... Ότι με συγκίνησαν, είναι λίγο (εντάξει, Κώστα, το ξέρω ότι περίμενες και δάκρυ, αλλά όπως σου είπα, είμαι λίγο κρύα....φαινομενικά, μόνο)




Παρ'ό,τι δεν είμαι οπαδός των ..εγωιστικών στιγμιοτύπων, βγάλαμε και εμείς ένα selfie! Έλειπε ένα βασικό μέλος της παρέας, το οποίο είχε ..αποσυρθεί στα δώματά του νωρίτερα.





                                   Να ζήσει, λοιπόν, το Συγκριτικό Δίκαιο και οι οπαδοί του!!!

                                             
                                                   Άξιζε τον κόπο τόση κούραση...






4 σχόλια:

  1. Να είστε καλά να γιορτάζουμε πάντα τόσο ευχάριστες στιγμές! Πιστεύω ότι η τούρτα έκλεψε την παράσταση, για αυτό και η απόλαυσή της πήρε και... παράταση με 2 και... 3 κομμάτια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο!! "Πάντα ν'ανταμώνουμε", λοιπόν, "και να ξεφαντώνουμε"!

      Διαγραφή
  2. εκλογή διαβάζω;;;;Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, ...άγνωστε/η Wert!! (κάποιες λεπτομέρειες και πολλή αγάπη, στην προηγούμενη ανάρτηση "Ευχαριστώ τους φίλους μου")

      Διαγραφή